Ponad 640 sieciowych i lokalnych umów z klientami korporacyjnymi, MICE oraz biurami turystycznymi, wynegocjowanych przez centralne biuro sprzedaży oraz zespół sprzedawców lokalnych. Zaufały nam największe światowe korporacje, które stanowią większość kontraktów. Focus Hotels każdego roku powiększa liczbę kontrahentów, z którymi współpracuje. W kolejnym roku planowany jest wzrost ilości kontraktów na poziomie 20%. Jednym z elementów który nam to umożliwi jest wprowadzenie nowoczesnych narzędzi do kontraktowania globalnych firm poprzez RFP.
Siły sprzedażowe w Focus Hotels podzielone są na Centralne Biuro Sprzedaży oraz działy sprzedaży w hotelach. Podział obowiązków na sprzedawców aktywnych i reaktywnych jest jasno określony, co służy efektywności pracy. Cały proces nadzoruje Centralne Biuro Sprzedaży, wyznaczając kierunek działań oraz weryfikując ich efekty. Jednocześnie pracownicy Centralnego Biura zajmują się pozyskiwaniem i opieką nad najważniejszymi klientami.
Szkolenia to stały punkt działań podejmowanych przez Centralne Biuro Sprzedaży. Grupowe szkolenia organizowane są raz na kwartał, a ich główną tematyką jest doskonalenie umiejętności sprzedażowych. Zawsze podejmowane są także kwestie mające na celu polepszenie jakości pracy, takie jak budowanie zespołu czy umiejętność rozwiązywania konfliktów. Szkolenia prowadzone są przez doświadczone osoby z wewnątrz firmy z różnych działów oraz profesjonalnych szkoleniowców z firm zewnętrznych.
W Focus Hotels znamy swoich pracowników, ich mocne strony oraz ich słabości. Dlatego każdy sprzedawca otrzymuje także indywidualne szkolenia i porady, mające na celu wzmocnienie kluczowych umiejętności i jak najszybszy rozwój osobisty.