Focus Hotels S.A. to prężnie rozwijająca się sieć nowoczesnych hoteli biznesowych w Polsce. Dwukrotnie wybierana najlepszą siecią hotelową w Polsce w prestiżowym konkursie Best Hotel Awards. Obiekty funkcjonują w ramach marek Focus Hotel dedykowanej hotelom ekonomicznym, Focus Hotel Premium dla hoteli 4 gwiazdkowych oraz Grand Focus Hotel - charakteryzujących się wysoką jakością świadczonych usług.
Właścicielem spółki jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie Grupa Kapitałowa IMMOBILE S.A. z siedzibą w Bydgoszczy. Grupa jest holdingiem spółek z takich sektorów jak przemysł, hotelarstwo, budownictwo, nieruchomości komercyjne oraz handel detaliczny. Dzięki temu Focus Hotels S.A. posiada nie tylko know-how hotelowe, ale także dostęp do najlepszych specjalistów z branży deweloperskiej oraz mocne zaplecze biznesowe.
Ponad 640 sieciowych i lokalnych umów z klientami korporacyjnymi, MICE oraz biurami turystycznymi, zarządzanych poprzez Centralne Biuro Sprzedaży oraz zespół sprzedawców lokalnych. Nowoczesne narzędzia do kontraktowania globalnych firm poprzez RFP. Regularne szkolenia dla całych działów oraz indywidualny mentoring.
Paweł Mirski - Prezes Zarządu - związany z branżą hotelarską od 2004 roku, od 2013 w Focus Hotels poprzednio pracował dla Marriott International, Hilton Worldwide oraz Vienna International Hotelmanagement.
Łukasz Płoszyński - Wiceprezes Zarządu - związany z branżą hotelarską od 2009 roku, od 2012 w Focus Hotels poprzednio pracował dla Accor Hotels oraz Vienna International Hotelmanagement.
Dariusz Burel - Członek Zarządu - związany z branżą hotelarską od 2006 roku, od 2014 w Focus Hotels poprzednio pracował dla Hotelu Nadmorskiego w Gdyni.
Dział Revenue Management przy wsparciu nowoczesnych technologii zapewnia uzyskanie optymalnego wskaźnika REVPAR w sprzedaży online. W chwili obecnej trwa druga faza realizacji długoterminowego celu spółki jakim jest zwiększanie wolumenu sprzedaży poprzez stronę własną w celu ograniczenia opłat prowizyjnych naliczanych przez pośredników sprzedaży usług hotelowych. W pierwszej fazie już co piąta rezerwacja pochodziła z strony focushotels.pl
Marketing i PR w spółce Focus Hotels jest zarządzany centralnie w celu zapewnienia spójności we wszystkich kanałach komunikacji. Ich celem jest budowanie spójnego i silnego wizerunku marki, przemyślanie budowanie relacji z otoczeniem oraz wsparcie procesu sprzedaży.
Nie mury i wystrój wnętrza stoją za sukcesem hotelu. Hotel to ludzie, którzy w nim pracują. Według tej zasady działy F&B w Focus Hotels działają według sprawnie funkcjonującego systemu rekrutacji, szkoleń, przepływu informacji i narzędzi motywujących.
Synergia działów księgowości i controllingu pozwala na osiągnięcie wyznaczonych celów przedsiębiorstwa. Wysokiej klasy specjaliści dostarczają rzetelny obraz sytuacji finansowej oraz koordynują wewnętrzne procesy przedsiębiorstwa. Zadania te są skutecznie realizowane przy wsparciu nowoczesnych narzędzi informatycznych.
Kadry i HR zarządzane są przez wyspecjalizowany dział należący do GK IMMOBILE. Dzięki temu mamy pewność, że wszystkie kwestie pracownicze prowadzone są zgodnie z wymogami ustawodawcy oraz standardami panującymi w Grupie Kapitałowej, a zatrudniana przez nas kadra jest kompetentna i wykwalifikowana.