Sprzedaż usług Focus Hotels odbywa się według nowoczesnych zasad centralnego zarządzania cenami w oparciu o szereg czynników, m. in.: monitoring aktualnej sytuacji sprzedażowej w obiektach na podstawie branżowych raportów, monitoring konkurencji, dane historyczne. Decyzje zawsze podejmowane są w oparciu o doświadczenie i wiedzę, nigdy przypuszczania. Proces wgrywania cen oraz dostępności we wszystkich kanałach online jest zautomatyzowany, a wszystkie rezerwacje przenoszą się bezpośrednio do hotelowego systemu recepcyjnego. Centralna segmentacja pozwala na kierowanie akcji sprzedażowych do poszczególnych rynków, co podnosi ich skuteczność. Bieżące prognozowanie wyników hoteli oraz cykliczne spotkania sprzedażowe pozwalają na wdrażanie działań dostosowanych do sytuacji przychodowej z dużym wyprzedzeniem.
Jednocześnie spółka dąży do zwiększenia wolumenu sprzedaży poprzez stronę własną w celu ograniczenia opłat prowizyjnych naliczanych przez pośredników sprzedaży usług hotelowych. W tym celu prowadzona jest wielokanałowa promocja oferty hoteli. Promocja w kanałach online obejmuje reklamę w wyszukiwarce Google oraz reklamę banerową w popularnych serwisach internetowych, a także mailingi do bazy własnej respondentów. Działania te prowadzone są w sposób ciągły, natomiast trzy razy w roku, następuje ich intensyfikacja przy jednoczesnej obniżce cen, co pozwala na uzyskanie dobrych wyników sprzedażowych w niskim sezonie. Aktualnie spółka jest w trakcie wdrażania nowej, responsywnej strony internetowej oraz współpracującego z nią systemu marketing automation.